4/09/2008

Fingers


Thy fingers make early flowers of
all things.
thy hair mostly the hours love:
a smoothness which
sings,saying
(though love be a day)
do not fear, we will go amaying.


thy whitest feet crisply are straying.
Always
thy moist eyes are at kisses playing,
whose strangeness much
says;singing
(though love be a day)
for which girl art thou flowers bringing?


To be thy lips is a sweet thing
and small.
Death,Thee i call rich beyond wishing
if this thou catch,
else missing.
(though love be a day
and life be nothing, it shall not stop kissing).


/Thy fingers make early flowers of... (IV) form Collected Poems/

pix
txt

5 komentarzy:

Ole pisze...

A ten drugi obrazek - palcówki, pianino, te sprawy - bałdzo w 3pro klimacie osadzon ;)

Marceli pisze...

3p właśnie na mnie nakrzyczał, że mu linka nie dałem. A pani Tata ma sporo takich fortek na flickerze, generalnie strasnie udana galeria z niezobowiązującą erotychą, ciążą i telefonem w roli głownej :)

Ole pisze...

A tak OT: na wpół przymkniętym łockiem paczę se ci ja w marcelo-wizytufkę i... ooo, jaaaaaa. To jest chyba twój najlepszy pikczer, Marselu, jaki widziałam! Ty, kurde, tak na nim wyglądasz, ale tak normalnie, że...

Marceli pisze...

Jesteś kolejną osobą, co dziś ten pikczer wypatrzyła i przyklasnęłą :)
A ja się naprawdę rano nudziłem z aparatem tylko i miałem dobre światło w domu :)
Dzieki - chcesz oryginał w rozdziałce na tapetę?:)

Ole pisze...

Pewnie, że dawaj. Sobie postera w B1 wydrukuję i na ścianę go.